2009. június 15., hétfő

Az első...

Háát hol is kezdjem...Túúdod mikor keltem??? fél 7kor...(megjegyzem vasárnap délben) Bringára pattantam és irány a szalon, csodával határos módon nem dűltem bele az első árokba ahogy azt tegnap megjósoltam :P
A meló jól kezdődött, mondhatni ideálisan. Kaptam egy piros Toyotás kertészgatyát (jol néz ki, de mondhatni azt is h kurvaeleg), és irány a műhely. Kicseréltünk egy Yaris-ban egy hátsó ABS jeladót, aztán ezzel el is fogyott a munka :)
Olyan 11 felé akarítottunk picit, majd behoztak egy Hyundai Santafe-t amiben bibibis volt a féltengely szimering... ez töltötte ki a napom második felét, és még maradt belőle holnapra is:) kocsi fel a bakra, és egészen konkrétan, kikábeleztük, és kiszereltük az egész hóbelebancos motrot belőle.... :)
5kor a munkaidőnk lejárt, midnenki letette a szerszámot, kocsi a magasban, motor az asztalon, gyorsan kiékeltük, hoyg reggelig ne potyogjon le, aztán Sanyi szájábol eglhangzott egy bűvös mondat: "Nem kocsma ez, hogy állandóan ittlegyünk, húzzunk haza" csuktuk a műhely ajtókat, és nyomás.
Hát ennyi lett volna :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése