2009. június 6., szombat

Na ma elmesélem, hogyan lehet fúúútás közben eltévedni :D
Anyu elküldött mamihoz sütiért, és gondoltam ha már ott járok, nem a szokásos útvonalon kergetem a kilométereket, hanem meglátogatom a Tájvédelmi körzet 6km-es tanösvényét. a kocsitól fájó szívvel búcsút vettem, és irány a dzsindzsás... Szép nyugis tempóban haladok előre. Az első bibi kb 5 perc után jelentkezett, ugyanis bedöglött az MP3 lejátszó... zene nélkül futni, hát jáááj. Sebaj, kemények avgyunk nyomás tovább. A következő említésre méltó dolog egy szívroham közeli helyzet, amit a nyugis természetben egy bokorból kiugró fácán okozott. Na mindezek után jött egy fura kerszteződés... midnenfelé utak, de látszólag egyiksem a nekem való. Na mindegy balrol jobbra végigjárom őket... háát nem a legutolsó volt a jó? :)utána 5 perc nyugis futás, közben filózgatok az élet nagy dolgairól, majd újabb kereszteződés, itt már másodszorra megvolt a helyes irány :D Nagyon szupi, túlvagyunk a féltávon, innentől már minden sima:) Fenéket. Először majdnem elütött egy biciklis, utána pedig egyszerre két fácán akart kinyirni... ezek után jött egy újab eltévedés, amit már csuklóbol elsőre sikerült megoldani :) Na szuper vagyok? :) és innentől volt sima a befelyezés. A kocsiba várt 1,5liter víz, aminek a felében megfürödtem, utána becsücss, és száguldás haza a további folyadékutánpótlásért... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése