2009. június 8., hétfő

Sáros lett az arcom...:)

Ma délután Viktorka gondolt egyet és elintult bringázni. Szokásos felszerelés: napszemüveg, MP3 lejátszó, fél liter víz. jah és a bringa :) A napszemüvegnek mindjárt az elején hasznát vettem, kb 2km-után, ugyanis a szántóföld melletti földes út picit sáros volt, és az első kerék az összeset a pofámba tolta... igen sáros lettem :) az út másik fele nagyon laza volt, néha egy-gey bogár lepattogott a szélvédőmről... amúgy semmi extra. Hát odaértem Abára:) Gondoltam keresek egy nyomós kutat, ilyennek ugye faluban illik lenni, hát itt nemvolt... víz utánpótlás elmaradt... Hát jó, induljunk haza, majd beosztjuk amaradék 2 decit, szűkösen, de talán elég lesz... A visszaút izgalmasabb volt, először gémek röpködtek mellettem, majd találkoztam egy Bambival, aki fél percen keresztűl mellettem ugrándozott, aztán begyorsított, átugrott elöttem és otthagyott:( A földutas résznél mégsárosabb lettem, mostmár nem csak azarcom...kezdtem furán kinézni:) A vizem, elfogyott, sebaj hazáig inentől már féllábon is, gondoltam. Sikeresen telibekaptam egy gödröt ami picit nagy volt, és visszaütött a nyeregnek, ami megugrott felfelé, innetől felejcsük el hogy ráülünk :) Hát így már azért izmosabb volt amaradék 2 km, de hazaértem... 2 liter víz volt az első, utána egy hatalmas kaja, és bringaszerelés :) Mostanra pedig már a sarat is lemostam magamról... :) A táv 45 km, kereken 2 óra alatt, szintadatokat nekérdezzetek, mert nemtudok :)
Masaradandó sérülés nincs, viszon oylan izomlázam van hogy pííha :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése