2010. május 7., péntek

jíííhááá :)

Igen, ma megint gurulni voltam.
Nehezen indult a dolog, ugyanis a rádió mindig kikapcsolt...kiderült hogy rossz benne az elem. Indulás előtt rádió csere, aztán nyomás a benzinkútra tankolni, majd ki a városból. Végre volt egy kis tempó :) A bibi annyi volt a dologban, hogy a rádio még most sem működött tökéletesen, recsegett ropogott összevissza, úgyhogy kb minden harmadik szónak értettem a felét :) Ez nem is volt gáz, amíg nem én mentem elől. Egyszer azonban Nándi valamit magyaráz nekem:
Vik-grsssgrss-lőz-grsssgrss-Á-grss-mot! Háát nemtudtam mást tenni, kocogtatom a bukót, hogy ismétlést kérek mert nem értem... 4. próbálkozásra sikerült felfogni: "Viktor előzd meg Ádámot!" . Hát jó, előre mentem, és süketen vezettem :) Nem volt annyira gáz, mert minden 3. szóból nagyjából fel lehetett fogni h mit kel csinálni... aztán amikor visszaértünk a városba, megálltunk és újabb rádió csere, és láss csodát innentől mindent értettem :) Utána tipli fel a Fehérvárt körülölelő elkerülőre, és had szóljon... kis idő múlva utánam szóltak, hogy ne menjek 90 fölé, mert a másik motor nem bír utánam jönni :D

Szupi volt a mai kaland :)
És hogy mi a tanulság???
Tempózás közben kinyírtam egy csomó bogarat, úgyhogy itthon állhattam neki plexit pucolni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése