2010. július 23., péntek

Evelííín ha tréfál...

Ma délután meguntam a meleget és ugydöntöttem gurulok egyet :)
A gurulásból egy 80km-es körút lett, ami elég jó volt. Utána gondoltam nem térek haza kapásból, hanem begurulok és megmutatom a gépet a keresztfiamnak, aki eddig még nemlátta. Odaértem, megáltam, gépet lezártam, pont ahogy szokás. Minden rendben. Fél óra mulva indulnék tovább. Gép megfordít. Gyujrást ráad, nyomom a gombot, de sekép sehang, se lámpa, se duda... guyjtás le, kulcs ki, majd próba újra. Még midnig semmi... amikor levetem a gyujtást a pici riasztós lámpa se villogott, ami akkor amikor meáltam még szaporán villogtatta magát. Háát monodm én ezt nemértem. Gyujtást megint ráad, nézzük azzor az MZ módszert:) Elsőre berugtam a gépet, ami utána szépen duruzsolt. Utána hazakerekeztem vele, aztán miután itthon leállitottam, mondom megpróbálom ujra elinditani. Első gombnoymásra beindult...
Hogy mi volt a gond? Ez mindidáig relytéj...nemtudom...Evelííín tréfás kedvében volt....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése