2012. augusztus 20., hétfő

Tekertem picit

Sziasztok, igen jól látjátok, újra éterben vagyok!
Valakinek ez rossz hír, de remélem vannak akik azért örülnek is neki :)

Voltam ma picit bringázni, és történt egy incidens a rend éber őreivel, gondoltam megosztom veletek :)



Beértem Berhidára, ez egy picike falu, aminek az elején van egy körforgalom. Ebben a körforgóban állt egy polgárőr és az autókat nem engedte be a faluba. Nekem igzaábol nem is integetett, csak úgy ott állt egyhelyben. Hát gondoltam egyet, és azzal a lendülettel amivel érkeztem, be is tekertem a faluba. Hallottam valami sípolást, de igazábol ügyet sem vetettem rá, a rock zene jobban érdekelt.

Aztán egyszer csak körülnéztem, és akkor láttam hoyg tök kihalt az utca. Hát vajon mi van itt??? elnézek balra, a fák alatt nagy nézőtér, és kb az egész falu ott üldögél. Elnézek jobbra, ott meg egy színpad, és nyomják rajta az augusztus 20.-ai műsort. Oppáléé, innen el kéne pucolni de gyorsan....tempóváltás és már ott sem voltam.

Pechemre az utca végén megfogott egy sün. Amikor kivettem a fülest, és hátranéztem, akkor láttam hogy a polgárőr a körforgalomból, még midnig lohol utánam és fujja a sípját, illetve fújná, de levegőt már nem nagyon kapott hozzá.

Sün mondta, hogy nem szép dolgo nem megállni a polgárőrnek, és súlyos pénzeket szabhatnak ki rá. Kért személyit, aztán vártunk amég a süncsalád befelyezi a rádión a mondókáját, aztán megcsekkolták nem vagyok-e körözött bűnöző, aztán jol körbeszaglászták a bringámat, megdicsérték hogy myilen pöpec, és aug 20 alkalmából jó utat kívántak és ahgytak elmenni.

Köszönet érte.

A fura csavar az egészben, hogy eltévedtem, mert nem találta meg egy balkanyart az egyik falu irányába, amerre menni akartam, mert nem volt rendesen kitáblázva, így kerültem egy jó nagyot. Itthon megnéztem a térképet, és abban a körforgalomban kellett volna balra mennem, ahol a polgárőr állt. Viszont így nem lett volna iylen izgalmas az utazásom :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése